Pages

Subscribe:

Monday, August 26, 2013

Socialni uziti medii

Aktivní publika: sociální užití médií Média jsou v naÅ¡em životě vÅ¡udypřítomná. To je do té míry samozřejmý výrok, že sotva vzbudí něčí zájem. VÅ¡ichni si uvědomujeme, že jsme jimi obklopeni, že přirozeně poskytnou to, co jsme si z nich naučili brát informace, zábavu, útěchu, námět k hovoru, cokoli chceme. Také víme, že o tom, co považujeme za samozřejmé, málokdy skutečně přemýšlíme. A tak větÅ¡inou pracujeme s médii a ona s námi, aniž bychom se pokusili proniknout do machineů této interakce. Vliv médií na jeho publikum, respektive vzájemný vztah médií a publika, je předmětem zájmu odborníků již bezmála sto let, z toho teprve v posledních třiceti se zájem rozšířil za hranice mediovaných obsahů. Až v souvislosti s tzv. etnografickým obratem se pozornost obrátila k prostředí, v němž ke konzumaci dochází, k čemu při ní vlastně dochází, k samotným médiím, nejen jejich obsahům a přirozeně k vlivu, jímž toho vÅ¡echno pů woodpeckerí na jednotlivce, skupiny (v centru pozornosti vědců byly od počátku především rodiny) a na celou společnost. Výčet je jen načrtnutý, ale cílem práce není seznam.
Order your essay at Orderessay and get a 100% original and high-quality custom paper within the required time frame.
Tím je snaha přiblížit problematiku sociálního užití médií, tedy právě způsob, yapým lidé nakládají s těmi aspekty médií, jež nesouvisejí s jejich obsahem, a jak naopak média formují životy lidí. Podle Rogera Silverstona (1994: 3) je „začlenění televize do naÅ¡eho každodenního života současně úplné a zásadní. Než se budu zabývat tvrzením jako takovým, musím upozornit, že o televizi není řeč náhodou. V době, kdy vznikaly klíčové výzkumy a teoretické práce v této oblasti, byla televize zcela bezvýhradně dominujícím médiem. To se dodnes významně nezměnilo, nicméně do doby 80. a první poloviny 90. let 20. století...If you want to rush a full essay, delineate it on our website: Orderessay

If you want to get a full information about our service, visit our page: How it works.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.